1. Початок роботи з платформою DESK
1.1. Як створити профіль користувача?
На головній сторінці DESK у верхньому правому куті натисніть кнопку «РЕЄСТРАЦІЯ». Почніть заповнювати реєстраційну форму. Після завершення процедури натисніть «ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ».
1.2. Як користуватися особистим кабінетом?
На головній сторінці DESK у верхньому правому куті натисніть кнопку «ВХІД». Після авторизації у верхньому правому куті натисніть кнопку «ПРОФІЛЬ». Ви знаходитесь у власному кабінеті, де Ви зможете змінювати контактну інформацію, пароль, переглядати придбані курси, товари та відвідані Вами заходи.
1.3. Як користуватися пошуком на сайті?
На головній сторінці DESK у верхній її частині знаходиться поле «ПОШУК». Введіть ключове слово та натисніть «ШУКАТИ».
2. Придбання і оплата послуг
2.1. Як переглянути детальну інформацію та придбати обраний курс?
На головній сторінці DESK у верхній частині екрану натисніть кнопку «КУРСИ». У розділі «КУРСИ» оберіть потрібний Вам курс зі списку всіх знайдених курсів або застосуйте необхідні фільтри для більш детального пошуку. Натисніть на обраний курс та отримайте детальну інформацію про нього. Щоб придбати обраний курс натисніть кнопку «ПРИДБАТИ». Якщо курс є безкоштовним, Вам потрібно тільки натиснути на кнопку «ПОЧАТИ НАВЧАННЯ» та пройти процедуру реєстрації / авторизації на курс.
2.2. Як придбати товар в магазині?
На головній сторінці DESK знаходиться розділ «МАГАЗИН». Ви можете переглядати усі наявні товари або скористатися фільтрами для більш детального пошуку. Оберіть товар, який Вам сподобався, та натисніть на нього для отримання детальної інформації. Додати товар у кошик для здійснення оплати Ви можете одразу на сторінці пошуку або на сторінці детальної інформації про товар.  Після того, як Ви додали товар у кошик, натисніть кнопку «Переглянути Кошик» або на зображення кошика у верхній частині сторінки. Перейдіть у кошик та оформіть замовлення.
2.3. Як придбати квиток на захід?
На головній сторінці DESK натисніть кнопку «ЗАХОДИ». Оберіть захід, який Ви хотіли б відвідати, та натисніть на нього. На цій сторінці Ви зможете ознайомитися з усією інформацією стосовно обраного Вами заходу. Для того, щоб придбати квиток, натисніть кнопку «ПРИДБАТИ» та оберіть найбільш зручний для Вас формат відвідування.
2.4. Способи оплати.
Здійснити оплату за послуги на сайті DESK Ви можете:
  • курси: банківською картою Visa або MasterCard через LiqPay або Приват24
  • заходи: банківською картою Visa або MasterCard через LiqPay або Приват24, а також оплатити квиток готівкою безпосередньо на заході
  • товари: банківською картою Visa або MasterCard через LiqPay або Приват24, а також оплатити готівкою при отриманні у випадках, де це є можливим.
3. Проходження курсів
3.1. Як користуватися фільтрами пошуку?
У розділі «Курси» у правій частині сторінки знаходяться фільтри, які допоможуть Вам обрати курс, який найкращим чином відповідає Вашим потребам. Почніть Ваш пошук з вибору категорії курсу, далі оберіть тип курсу (академічний / науково-популярний / корпоративний / підвищення кваліфікації). Також Ви можете обрати рівень складності курсу (базовий/середній/поглиблений/розширений), організацію, що виступає автором курсу, та бажану мову викладання.
3.2. Покрокова процедура реєстрації та отримання доступу до курсу
Якщо курс є платним:
КРОК 1: на сторінці детального опису курсу натисніть кнопку «ПРИДБАТИ» та пройдіть процедуру реєстрації / авторизації та оплати курсу.
КРОК 2: після успішної оплати Вам на пошту, яку Ви вказали при придбанні курсу, надійде e-mail, в тексті якого є спеціальне посилання, на яке Вам потрібно натиснути.
КРОК 3: після переходу за посиланням Ви опинитесь в реєстраційній формі нашої освітньої платформи, де Вам потрібно буде ввести додаткові дані. Застерігаємо Вас від навмисного введення хибних даних, адже ці реєстраційні дані будуть відображатися на Вашому сертифікаті після успішного складання курсу.
КРОК 4: після внесення усіх необхідних даних натисніть кнопку «СТВОРИТИ АККАУНТ». Ми проводимо верифікацію Вашої особи, щоб ніхто інший не зміг скористатися Вашими контактними даними. Ви маєте відкрити Вашу пошту, на яку ми відправимо другий лист підтвердження. Натисніть на посилання у тексті цього листа.
КРОК 5: Вітаємо! Ви активували свій аккаунт та стали повноцінним користувачем придбаного курсу. Натисніть на кнопку «ПАНЕЛЬ КУРСІВ» та насолоджуйтесь проходження курсу на навчальній платформі DESK.
3.3. Як виглядає панель курсів на навчальній платформі DESK?
Після того, як Ви підтвердили свій аккаунт на навчальній платформі DESK, Ви переходите у панель власних курсів. У верхній частині сторінки є 4 ключові розділи: «Головна Сторінка», де Ви маєте можливість ознайомитися з програмою, розкладом, останніми новинами про курс, а також скачати додаткові матеріали до курсу; «Курс», де Ви можете більш детально ознайомитися зі структурою курсу та почати навчання;  «Обговорення», який виступає форумом, де Ви маєте можливість спілкуватися з лектором та іншими студентами; «Прогрес», де Ви можете побачити свої результати в процесі навчання та складання іспитів.
3.4. Як виглядає структура курсу?
Структура курсу є індивідуальною, проте має в собі ряд спільних елементів. Кожний курс складається з блоків, які представляють собою великі тематичні категорії і охоплюють великий набір тем. В середньому кожний блок складається з 3+ тем, а кожна тема включає в себе 10+ лекцій, кожна тривалістю до 15 хвилин. Між лекціями передбачені тестові завдання та інші форми перевірки знань,  які є обов’язковими для отримання необхідної кількості балів для подальшого отримання академічного сертифікату. У випадку науково-популярних курсів форми перевірки знань можуть бути відсутні. У всіх курсах також наявні корисні посилання та додаткові матеріали (підручники, конспекти, презентації, інфографіка тощо), які допоможуть Вам краще опанувати обраний курс.
3.5. Чи можу я поспілкуватися з викладачем?
В процесі проходження курсу Ви зможете поспілкуватися з викладачем та іншими студентами через форум. В особливих випадках або в ситуаціях, де це передбачено програмою курсу, Ви зможете зв’язатися з викладачем через Skype, Messenger або інші аналогічні сервіси, попередньо отримавши від лектора письмову згоду на розмову в зручний для обох сторін час.
3.6. Чи обов’язково здавати іспит?
Складання іспиту є обов’язковою умовою отримання іменного сертифікату. Проте, якщо Вас цікавить інформаційне наповнення курсу, а не сертифікат, складання іспиту не є обов’язковим.
4. Сертифікат
4.1. Які переваги надає сертифікат?
Сертифікат виступає формою визнання Ваших знань та досягнень з пройденого курсу, надає академічні кредити, якщо це передбачено програмою курсу, а також стає перевагою у Вашому резюме.
4.2. Умови отримання сертифікату
Умовою отримання сертифікату є успішне складання курсу на кількість балів, що перевищує прохідний бар’єр. Це, в свою чергу, означає складання усіх форм оцінювання знань та інших завдань на кількість балів, яка сумарно дозволить набрати рівень балів більше за прохідний. У випадку тільки науково-популярних курсів форми перевірки знань не є умовою отримання сертифікату, а сертифікат видається з поміткою «прослухав курс».
4.3. Види сертифікатів
На DESK існують 4 види сертифікатів відповідно до категорії курсів: академічні, науково – популярні, корпоративні, підвищення кваліфікації.
4.4. Я виконав усі вимоги для отримання сертифікату, де я можу його знайти?
Після того, як Ви успішно склали курс на кількість балів, що перевищує прохідний бар’єр, Ви можете побачити фінальний бал та сертифікат у власному обліковому записі на навчальній платформі DESK.
4.5. Чи буде на моєму сертифікаті вказана кількість набраних мною балів / кредитів?
Так,  на сертифікаті буде вказана кількість балів / кредитів  за пройдений курс.
4.6. Чи входить сертифікат у вартість курсу?
Сертифікат DESK є абсолютно безкоштовним. Купуючи будь – який курс, Ви сплачуєте лише за години, які лектор витратив для запису даного курсу.
4.7. Чи можу я роздрукувати копію сертифікату?    
Так, одразу після появи сертифікату у Вашому особистому кабінеті у Вас буде можливість його роздрукувати.
4.8. Чи є особиста інформація захищеною від третіх осіб?
Так, DESK не розголошує і не розкриває особисті дані своїх користувачів третім особам.
4.9. Я знайшов (-ла) помилку у своєму імені в сертифікаті, чи можна її виправити?
Так, Ви зможете виправити помилку у своєму імені у панелі курсів. Ваше ім’я у сертифікаті автоматично зміниться на потрібне.
4.10. Я не зацікавлений (-а) в отриманні сертифікату, чи можу я зареєструватися та пройти курс?
Так, отримання сертифікату не є обов’язковим, якщо Вас цікавить виключно інформаційне наповнення курсу.
4.11. Чи існує кінцевий термін отримання сертифікату?
Ні, Ви отримуєте сертифікат на DESK за вимогою. Ви можете згенерувати його самостійно у власній панелі курсів, а у випадку технічних складнощів – звернутися до адміністрації з аналогічним проханням.
5. Відвідування науково – популярних заходів
5.1. Формати заходів DESK
DESK проводить чотири формати заходів: онлайн-трансляція, очний формат, онлайн-курс та повний пакет (очний формат + онлайн-курс). Детальну інформацію про кожен формат Ви можете знайти на сторінці будь-якого заходу.
5.2. Чи можу я отримати науково-популярний сертифікат?
Так, ця опція доступна для всіх, хто придбав науково-популярний онлайн-курс. Онлайн-трансляція та очне відвідування не надають змоги отримати науково-популярний сертифікат.
5.3. Я придбав (-ла) квиток на захід, але не зміг (змогла) його відвідати через форс-мажорні обставини. Чи може Адміністрація DESK піти мені назустріч і надати якусь компенсацію?
Гроші за придбані квитки на очні заходи не підлягають поверненню. Проте Ви зможете доплатити різницю та отримати лекцію, яку Ви бажали відвідати, у вигляді онлайн-курсу з можливістю отримати сертифікат.
5.4. Чи можу я придбати квиток, прийшовши на захід без попередньої реєстрації?   
Так, Ви маєте змогу оплатити квиток прямо перед заходом.
5.5. Чи існують знижки для пільгових категорій осіб та які умови їх отримання?
До пільгових категорій відносяться пенсіонери, студенти очної форми навчання та школярі. Знижка для пільгових категорій складає 50% стандартної вартості квитка. Для отримання знижки вищезазначеними категоріями осіб необхідно пред’явити пенсійне посвідчення, студентський квиток, учнівський квиток відповідно.